|
|
|
|
Side 1 av 1
|
[ 3 innlegg ] |
|
Problemer med oppdatering
| Forfatter |
Melding |
|
Tetanus
Bruker
|
 Problemer med oppdatering
Heisann!
Fikk med meg at det var kommet en oppdatering til winmobile 6.1 til min Samsung i780. Jeg lastet ned oppdateringen fra samsung, både driveren og selve programmet.
Jeg har tidligere oppdatert rommen på flere av mine HTC telefoner, og har alrdi hatt noen problemer med dette. Samsungen ville imidlertid ikke la seg oppdatere.Alt ser helt fint ut, helt til jeg kommer til den tredje filen. Da får jeg en feilmelding, og den ber meg prøve på nytt. Dette har jeg gjort, faktisk over 10 ganger. Jeg begynte med en stasjonær med Xp pro sp3, men der nektet den å oppdatere. Jeg tenkte kanskje det var noe feil med filene jeg hadde lastet ned, så jeg avinstallerte driveren, og lastet alt ned på nytt. Dette hadde ingen innvirkning på problemet.
Jeg gjorde så noen forsøk med en bærbar, denne med Vista HP sp1. Heller ikke denne ville oppdatere telefonen.
Status nå er at telefonen starter, jeg kommer inn i windows, men den looper tilsynelatende rundt det å starte opp selve telefondelen. Jeg får ikke tastet inn pin koden, og får derfor ikke aktivert telefonen. Den er altså helt ubrukelig.
Jeg har innsett at jeg må enten sende inn telefonen, eller dra til et serviceverksted å få de til å flashe den for meg. Det er hvis det ikke finnes noen smarte sjeler her inne som kan komme med noen innspill til hva jeg skal prøve.
Forøvrig, hvordan er det med garantien. Dette er jo en orginal rom, så en skulle tro at det ikke hadde noen innvirkning på den.
Takker for all hjelp og tilbakemelding!
-Tet
|
| 20 Apr 2009 18:16 |
|
 |
|
Tetanus
Bruker
|
 Re: Problemer med oppdatering
Ja, som allerede nevnt så måtte jeg altså krype til korset å sende den inn.
Hadde det ikke vært for at verkstedet hadde vært så treige med å sende ut returseddel, så hadde jeg hatt den tilbake nå.
Det er enda ikke avklart om jeg får det dekket via garantien.
-Tet
|
| 03 Mai 2009 23:10 |
|
 |
|
Tetanus
Bruker
|
 Re: Problemer med oppdatering
Kanskje litt sent svar, men uansett.....
Fikk det dekket på garantien. Deltaservice måtte vente på deler, så det tok faktisk så lang tid at jeg fikk ny mobil. Ca 3 uker tok det fra jeg sendte den inn, til jeg hadde en ny en i posten.
-T
|
| 13 Okt 2009 19:09 |
|
|
|
Side 1 av 1
|
[ 3 innlegg ] |
|
Påloggede brukere |
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest |
|
Du kan ikke lage nye emner i dette forumet Du kan ikke svare på emner i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne poster i dette forumet Du kan ikke legge til vedlegg i dette forumet
|
|